Η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο ιστορικών μοτοσυκλετών της λέσχης σας και σκοπό έχει την ακριβή αποτύπωση της υπό εξέταση μοτοσυκλέτας σας, την ορθότητα των στοιχείων και την καλή φωτογράφιση και βιντεοσκοπηση της.
Η συμπλήρωση των εντύπων και η ολοκλήρωση των ενεργειών που απαιτούνται για την πιστοποίηση πρέπει να γίνουν με προσοχή, όχι η πιο εύκολη υπόθεση, αλλά σαφώς το πιο δύσκολο βήμα, δηλαδή η διάσωση της μοτοσυκλέτας σας, έχει ήδη γίνει από εσάς! Η πιστοποίηση θα την καταγράψει, θα της αποδώσει μια κατηγορία και θα δώσει στον ιδιοκτήτη της την δυνατότητα να την διατηρεί και να την απολαμβάνει με τον οικονομικότερο νόμιμο τρόπο.
Σχετικά με τις κατηγορίες πιστοποίησης, η ΜΟΤΟΕ που βρίσκεται υπό την αιγίδα της FIM, με βάση οδηγία της, ακολουθεί την κατηγοριοποίηση της συνεργαζόμενης FIVA, και ενημερώνεται για τις κατευθύνσεις και μεθοδολογίες που χρησιμοποιεί αυτή, σαν διεθνής οργανισμός που έχει αντικείμενο αποκλειστικά το κλασσικό όχημα.
Με βάση τα παραπάνω θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε πως στην ανώτερη κατηγορία μπαίνουν μοτοσυκλέτες που έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτες, έστω με την συνηθισμένη φθορά χρήσης (πατίνα), από τη ημερομηνία κατασκευής τους, δηλαδή δεν έχουν αποσυναρμολογηθεί, βαφτεί, αποκατασταθεί. Στην επόμενη κατηγορία ανήκουν οι πιστά αποκατεστημένες μοτοσυκλέτες, με πρότυπο την μορφή που είχαν οι συγκεκριμένες όταν βγήκαν από το εργοστάσιο, και όχι κάποιες ίδιου τύπου παρόμοιες. Πρέπει δηλαδή να έχουν το ίδιο χρώμα, τον ίδιο κινητήρα, τα ίδια επί μέρους εξαρτήματα κλπ. Η κατηγοριοποίηση προχωράει προς χαμηλότερες κατηγορίες ανάλογα με το πλήθος και τη σοβαρότητα των επεμβάσεων που έχουν γίνει επάνω στην μοτοσυκλέτα.
Σημαντικό είναι να διευκρινιστεί ότι η πιστοποίηση δεν αποτελεί αποδεικτικό κυριότητας ενός οχήματος ούτε έχει στόχο την αύξηση της μεταπωλητικής της αξίας.
Copyright © Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος 2020 | Made by OnSight